Contact

Het algemene telefoonnummer van Sonneburgh is 010 – 2918444. Hier kunt u terecht voor al uw algemene vragen en opmerkingen. De medewerkers kunnen u doorverbinden met de juiste afdeling of medewerker.

Cliënt Service Bureau

U kunt bij onze medewerkers van het Cliënt Service Bureau terecht met al uw vragen, opmerkingen en verzoeken over wonen, zorg, welzijn en behandeling. Zij kunnen u informeren, begeleiden en desgewenst doorverwijzen.

Contact opnemen?
Onze medewerkers zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 uur tot 15.30 uur voor algemene vragen over wonen, zorg en welzijn, vragen betreffende indicaties, wachtlijsten en overige vragen. Uiteraard kunt u ook een e-mail sturen: csb@sonneburgh.nl.

Bewonersadministratie, Jeannette van Hoek, 010-2918468.
Cliëntadviseur, Andréa van der Pluijm, 06-11115226.
Cliëntadviseur, Wilma Schouten, 06-50079186.

Meer informatie over Wlz en blijvend intensieve zorg, kunt u hier (website CIZ) vinden.
Meer informatie met betrekking tot financiële vragen, kunt u hier vinden (website Het CAK).

 

Verwijzingen digitaal via ZorgDomein

Sinds 2 april 2019 is Stichting Sonneburgh aangesloten bij ZorgDomein. Op ZorgDomein vindt u bijna al het zorgaanbod van Nederland. Dat is makkelijk, omdat u samen met de verwijzer, overzichtelijk en makkelijk passend zorgaanbod kiest.

Snel passende zorg kiezen

Verwijzers overleggen veilig, vragen diagnostiek of een teleconsult aan en sturen makkelijk de juiste informatie mee. En bent u verwezen via ZorgDomein? Dan is een afspraak zo gemaakt. En u ziet meteen welke informatie u de eerste keer mee moet nemen. Zo is ZorgDomein voor iedereen de kortste weg naar passende zorg.

Lees meer over ZorgDomein of bekijk de veel gestelde vragen.