Cliëntportaal

Uw zorgdossier op elk moment digitaal beschikbaar

Wat is het Cliëntportaal?

Het Cliëntportaal is een digitaal communicatiemiddel waarmee informatie over zorg en ondersteuning kan worden gedeeld. Het stelt u in staat om op ieder gewenst moment via computer, laptop of tablet uw zorgdossier in te zien. Daarnaast biedt het mogelijkheden om de betrokkenheid, communicatie en afstemming met en tussen de mensen uit uw sociale netwerk te versterken.

Toegang

Toegang tot het Cliëntportaal is persoonlijk. Als cliënt of zorgwaarnemer kunt u toegang krijgen tot het Cliëntportaal. U bepaalt vervolgens zelf welke personen (bijvoorbeeld een mantelzorger of een familielid) u toegang geeft tot uw Cliëntportaal en welke onderdelen deze persoon wel of niet mag inzien. Het uitnodigen en het beheer van door u uitgenodigde contactpersonen is uw eigen verantwoordelijkheid.

Klik hier om direct in te loggen.

Informatie

Voor meer informatie, aanmelding en instructie over het Cliëntportaal kunt u gebruik maken van de onderstaande bestanden:

Vragen of problemen?

Bekijk eerst de instructiefilmpjes of download de gebruikershandleiding. U kunt ook contact opnemen met de Helpdesk via helpdesk@sonneburgh.nl.

Gaat uw vraag over de inhoud van het zorgdossier? Neem dan contact op met uw eerst verantwoordelijk verzorgende.