Cliënt Service Bureau - wij helpen u graag!
Voor al uw vragen of wonen, zorg, welzijn en behandeling
U kunt bij onze medewerkers van het Cliënt Service Bureau terecht met al uw vragen, opmerkingen en verzoeken over wonen, zorg, welzijn en behandeling. Zij kunnen u informeren, begeleiden en desgewenst doorverwijzen.
Onze medewerkers zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 uur tot 15.30 uur voor algemene vragen over wonen, zorg en welzijn, vragen betreffende indicaties, wachtlijsten en overige vragen. Uiteraard kunt u ook een e-mail sturen: csb@sonneburgh.nl.
Bewonersadministratie, Jeannette van Hoek, 010-2918468.
Cliëntadviseur, Andréa van der Pluijm, 06-11115226.
Cliëntadviseur, Wilma Schouten, 06-50079186.
Meer informatie over Wlz en blijvend intensieve zorg, kunt u hier (website CIZ) vinden.
Meer informatie met betrekking tot financiële vragen, kunt u hier vinden (website Het CAK).
Verwijzingen digitaal via ZorgDomein
Sinds 2 april 2019 is Stichting Sonneburgh aangesloten bij ZorgDomein. Op ZorgDomein vindt u bijna al het zorgaanbod van Nederland. Dat is makkelijk, omdat u samen met de verwijzer, overzichtelijk en makkelijk passend zorgaanbod kiest.
Snel passende zorg kiezen
Verwijzers overleggen veilig, vragen diagnostiek of een teleconsult aan en sturen makkelijk de juiste informatie mee. En bent u verwezen via ZorgDomein? Dan is een afspraak zo gemaakt. En u ziet meteen welke informatie u de eerste keer mee moet nemen. Zo is ZorgDomein voor iedereen de kortste weg naar passende zorg.
Lees meer over ZorgDomein of bekijk de veel gestelde vragen.